Stipendium im Ausland für Schweizer Staatsangehörige

Liebe VCS-Mitglieder,

Gerne machen wir euch auf ein Stipendium aufmerksam, dass für Studierende mit Schweizer Nationalität in den Chemisch / Biochemischen (auch PC-N und Cheming) Studiengängen verfügbar ist (und euch sonst durch andere Kanäle nur schwer erreicht).

Study in Oxford

The Berrow Foundation Scholarships

Every year, the Berrow Foundation awards up to six scholarships, which cover tuition fees and a generous living allowance, to enable graduates of Swiss universities to undertake a course of graduate study (Master or PhD in any field) at the University of Oxford as members of Lincoln College.

Can I apply?

Yes, if you fulfill these conditions:

• Swiss or Liechtenstein nationality and domicile
  • Graduated from any Swiss university and planning to study in the field of medical/chemical/biochemical sciences
  • Graduation happened no later than five years ago

Further Information

Interested? Get in touch

Application forms and further information can be found on www.berrow-society.org. If you have further questions contact us on berrow.secretary@gmail.com. And do not forget to follow updates on our Twitter feed https://twitter.com/BerrowSoc.

***Application deadline is 19 January 2018***
Sie haben seit Jahren sehr gute Erfahrung mit den Studierenden an der ETH gemacht – deswegen haben sie uns direkt kontaktiert.
Eure VCS
Veröffentlicht in Aktuelles.